Prowadzimy nabór do zerówki, klasy pierwszej i siódmej. Informacje na stronie internetowej w dziale "Nabór do kl. 1","Nabór do kl. 7" oraz na stronach przedszkola. Infolinia pod numerem 698 852 692.
[FB]

edf Wyprawa w głąb ziemi

Na zajęciach Szkolnej Akademii grupa 0 i klasa 1 poznała budowę gór. Wspinaliśmy się na Smocze Góry, a dzięki tunelowi wydrążonemu w skale odkryliśmy, świecące kamienie. Zapoznaliśmy  się że zjawiskiem emitowana światła zwanym fluorescencją. Wszystkie przygody utrwaliliśmy szukając wyrazów z odpowiednimi nazwami. read more

Data: 23 kwietnia 2018 Kategoria: Ogólne

kspuZTXNm Rajd Szlakami Polskiego Szczecina

22.04.2018 r. odbył się w Puszczy Bukowej rajd Szlakami Polskiego  Szczecina. W czasie wędrówki podziwialiśmy piękne widoki i przyrodę w wiosennej szacie. Na mecie rajdu odbyły się konkursy, w których zdobyliśmy nagrody. Zapraszamy do wędrówki w maju. read more

Data: 22 kwietnia 2018 Kategoria: Ogólne

Międzyszkolny Turniej Halowy w Piłkę Nożną

20.04.18r. chłopcy z naszej szkoły wzięli udział w Międzyszkolnym Turnieju Piłki Nożnej, na którym zajęli IV miejsce. Nasi zawodnicy walczyli ze starszymi klasami do samego końca read more

Data: 20 kwietnia 2018 Kategoria: Ogólne

Święto Czekolady w 4a

4a jako zgrana grupa łasuchów, z ogromną celebrą obchodziła Święto Czekolady Uwielbiana na całym świecie od ponad 200 lat,   czekolada w bardzo długo czekało na światowe odkrycie. Co prawda, specjalnym napojem czekoladowym rozkoszowali się już Majowie i Aztekowie, ale ziarna kakaowca dopiero w XV wieku przywiózł do Europy Krzysztof Kolumb z jednej ze swoich wypraw. […] read more

Data: 19 kwietnia 2018 Kategoria: Ogólne

Warsztaty malarskie w kl.1a

17.04 uczniowie klasy pierwszej wzięli udział w warsztatach malarskich, prowadzonych przez Babcię naszej uczennicy, p. Elżbietę Wysocką.. Dzieci miały okazję poznać elementy historii malarstwa, dowiedzieć się skąd się biorą kolory farb, a na koniec stworzyły własne abstrakcje. Wszystkim zajęcia bardzo się podobały. Raz jeszcze dziękujemy! read more

Ja i moja pasja

Dzisiaj nasz kolega z 6 klasy, Michał Jaroszek opowiedział kolegom i koleżankom z klas 3-6 o swojej niesamowitej pasji – żeglarstwie. Przedstawił nam między innymi informacje o  OPTIMISTACH  , odpowiednim ubiorze każdego żeglarza oraz o swoich sukcesach na regatach read more

Data: 19 kwietnia 2018 Kategoria: Ogólne

Wiosenna Olimpiada Sportowo-Językowa

W czwartek 19.04. odwiedziły nas przedszkolaki z Przedszkola „Nasza bajka”, „Jutrzenka” oraz „Fun & Math”, które wzięły udział w Wiosennej Olimpiadzie Sportowo-Językowej. Nasze przedszkole reprezentowała grupa „0”. Olimpiadę oficjalnie otworzyła Pani Dyrektor, następnie wystąpił szkolny Zespół Wokalny. Przed udziałem w konkurencjach wszyscy rozgrzali się w rytmie najnowszych przebojów 🙂 W pierwszej części Olimpiady dzieci zmagały […] read more

Święta majowe tuż – tuż

17 kwietnia uczniowie klas 4-6 mieli możliwość uczestniczenia w niecodziennej lekcji historii. Zajęcia poświęcone historii świąt majowych oraz dróg do niepodległości , spotkały się z zainteresowaniem uczniów. Warsztaty poprowadziła pani doktor Zofia Fenrych z IPN-u. Nie ma wątpliwości, że po takim spotkaniu , uczniowie utrwalą swoje wiadomości i święta majowe nie będą miały dla nich […] read more

Data: 17 kwietnia 2018 Kategoria: Ogólne

Wizyta w kinie

W piątek 13.04. grupa „0” wraz z kl.1-2 wybrała się do kina Helios na film „Piotruś królik”. Złośliwy, niepokorny i ciekawski Piotruś Królik to postać wyjątkowa. W tej komedii wojna tytułowego bohatera z panem McGregorem przechodzi na zupełnie nowy poziom – być może najwyższy z możliwych. Walka toczy się, oczywiście, o kontrolę nad ogrodem pana […] read more

Data: 13 kwietnia 2018 Kategoria: Ogólne

Tenis stołowy w plenerze

W tym tygodniu pogoda dopisała ️, więc oprócz wzmacniania na siłowni pod chmurką , mogliśmy śmiało pograć w tenis stołowy  na świeżym powietrzu. read more